POMOC

Kontakt

Potrzebujesz pomocy bądź masz komentarz lub sugestię? Wyślij email na info-pl@mobileinfo.biz lub zadzwoń: 800 007 173  (bezpłatny numer telefonu).

Informacje i koszty

YUMMY MOBILE jest sieciową usługą mobilną bazującą na subskrypcji. Umożliwia nielimitowany dostęp do popularnych gier (HTML5 oraz Android), aplikacji na telefon komórkowy (Android i web) oraz do innych treści. Koszt dostępu do Serwisu subskrypcyjnego wynosi ORANGE – 18,45 zł brutto co 7 dni, T-Mobile – 18,45 zł brutto na tydzień. Zapoznaj się z naszym regulaminem w celu uzyskania dalszych informacji dotyczących usług i ofert.

Najczęściej zadawane pytania

Jakiego rodzaju usługą jest YUMMY MOBILE?

YUMMY MOBILE jest usługą zawieraną na okres tygodnia, dającą dostęp do wszystkich treści znajdujących się na www.yummymobile.pl

Co muszę zrobić, by korzystać z usługi YUMMY MOBILE?

Uwaga: z usług dostarczanych przez dostawcę usług dla YUMMY MOBILE można korzystać tylko w odpowiednich wersjach na kompatybilnych urządzeniach, jak smartfony, określone rodzaje telefonów komórkowych, tablety oraz podobne urządzenia, pracujące pod odpowiednim systemem operacyjnym. O ile dostawca usług jest świadomy ograniczeń technicznych dotyczących używalności przed aktywacją oferty, użytkownik zostanie poinformowany o usłudze w ramach odpowiednich opcji reprezentacji w stopniu możliwym i racjonalnym.

Przed rozpoczęciem korzystania z YUMMY MOBILE, zaleca się przestrzeganie następujących zaleceń technicznych:

  • włącz w Twojej przeglądarce internetowej opcję "Zawsze akceptuj cookies oraz anonimowe identyfikatory";
  • przed aktywacją użytkownik powinien skasować wszystkie cookies oraz wyczyścić pamięć cache na każdym terminalu. To tylko zalecenie.
  • w celu skorzystania z usługi YUMMY MOBILE użytkownik musi uiścić odpowiednią opłatę wymaganą za korzystanie z żądanej usługi. Ponadto spełnione muszą być następujące wymagania:
  • użytkownik korzysta z urządzeń kompatybilnych, jak smartfony, określone rodzaje telefonów komórkowych, itp. na własny koszt ;
  • użytkownik powinien posiadać umowę z dostawcą usług telefonii komórkowej na terenie Polski bądź też kartę prepaid na usługi telekomunikacyjne na terenie Polski. Wynikający z warunków umowy stosunek pomiędzy użytkownikiem a jego dostawcą telefonii komórkowej jest regulowany jedynie uzgodnionymi w tym kontekście warunkami umowy. YUMMY MOBILE nie ma żadnego wpływu na taką umowę.
Jakie rodzaje urządzeń są kompatybilne?
HTML5 Games
  • wszystkie iPhones (od IOS 8) z odpowiednią przeglądarką Safari
  • wszystkie telefony z systemem Android (od Android 4.4) z odpowiednią przeglądarką Google Chrome Browser
  • wszystkie urządzenia z systemem Windows Phone od wersji 8.1 z Internet Explorerem 11
  • wszystkie urządzenia Blackberry OS 6 (Torch, Curve 9330 i Bold 9650) z Blackberry OS 6+
  • wszystkie urządzenia OS 5 (Curve 8520, Bold 9700, Curve 8900 e Storm)
Natywne aplikacje na Androida
  • wszystkie telefony z Androidem (od Android 4.4) z przeglądarką Android lub Firefox
Aplikacje sieciowe
  • wszystkie iPhones (od IOS 8) z odpowiednią przeglądarką Safari
  • wszystkie telefony z Androidem (od Android 4.4) z przeglądarką Android lub Firefox
  • wszystkie urządzenia z systemem Windows Phone od wersji 8.1 z Internet Explorerem 11
  • wszystkie urządzenia Blackberry OS 6  (Torch, Curve 9330 i Bold 9650) z systemem Blackberry OS 6+
  • wszystkie urządzenia Blackberry OS 5 (Curve 8520, Bold 9700, Curve 8900 e Storm)
Tapety i emoticony
  • wszystkie iPhones (od IOS 8) z odpowiednią przeglądarką Safari
  • wszystkie telefony z Androidem (od Android 4.4) z przeglądarką Android lub Firefox
  • wszystkie urządzenia z systemem Windows Phone od wersji 8.1 z Internet Explorerem 11
Kto może korzystać z usługi?

Osoby powyżej 18 roku życia.

Co oferuje YUMMY MOBILE?

YUMMY MOBILE oferuje dostęp do szerokiej gamy treści wszelkiego rodzaju: gier, aplikacji (zabawa, programy użytkowe i społecznościowe), plików video, tapet, itd.

Jaki jest koszt usługi YUMMY MOBILE?

Usługa kosztuje 6,15 PLN na tydzień. Opłaty WAP/GPRS/DATA dodatkowo.

W jaki sposób mogę przestać korzystać z usługi?

Wyślij maila do obsługi klienta na: info-pl@mobileinfo.biz
lub

skontaktuj się z nami telefonicznie: 800 007 173  (bezpłatny numer telefonu).

lub

wyślij SMS o zawartości STOP YUMMY na 60534

Gdzie mogę uzyskać pomoc w przypadku innych pytań?

W razie innych pytań wyślij maila na: info-pl@mobileinfo.biz lub zadzwoń na 800 007 173  (bezpłatny numer telefonu)